6.oddíl vodních skautů

Přidej se k nám! Hledáme holky (7-10) a kluky (11-13).

Počet zobrazených článků: 14 (z celkem 14 nalezených)

Štědrodenní výprava 2004

Jako každý rok (24. 12.) jsme se setkali na týnské točně pod Billou. Ti co měli přijít nepřišli a naopak ty které jsme vůbec nečekali, přišli. Byla to výprava spíše starších členů a ex-členů 5. a 6. oddílu. Z našeho oddílu se výpravy zúčastnili akorát obě Evičky (Česneková a Dvořáková), Danča a Zdenda. Z bývalých členů kupodivu přišli Scott, Fialík a Svaťa. Sníh téměř nebyl žádný, zase Vánoce na blátě :o(

[ Vydal(a) Zdenda | Starší zápisky | 04. 02. 2007 | Přečtení: 1576 | Komentáře (0) ]

Vánoční výprava na Dobré Vodě 2004

Letos jsme poprvé porušili tradici oslavy Vánoc na Skřipině a vyrazili jsme za humny na Dobrou Vodu. Někteří vedoucí jeli už v pátek (10. 12.), aby zatopili a nachystali vše potřebné na vánoční výpravu.

[ Vydal(a) Zdenda | Starší zápisky | 04. 02. 2007 | Přečtení: 1578 | Komentáře (0) ]

Lorenzova stuha 2004

Sobota (16. 10. 2004) byla ve znamení deště. Jen co člověk otevřel oči, slyšel jak kapky deště dopadají na okno, stále však doufal, že přestane pršet a že na vodě nebude taková zima.

[ Vydal(a) Zdenda | Starší zápisky | 04. 02. 2007 | Přečtení: 1654 | Komentáře (0) ]

Indiánské léto 2004

Ráno, když jsem se probudil, těšil jsem se na Indiánské léto. Když jsme dorazili, zahráli jsme si hru buldoka. Potom bylo zahájení her.

[ Vydal(a) Zdenda | Starší zápisky | 04. 02. 2007 | Přečtení: 1695 | Komentáře (0) ]

Tři jezy 2004

Jelo se 28. září, kdy byl zrovna státní svátek. Sraz byl časně ráno v 5:30 u loděnice a stejně jako minule nás odvezl rozhrkaný autobus. Celkem se nás z 6. oddílu sešlo 6: já, Pampuch, Evička D., Petra, náš kormidelník Zdenda a Zdeněk D. Po přibližně dvou hodinách cesty praskla pneumatika na zadním kole, ale dojeli jsme.

[ Vydal(a) Zdenda | Starší zápisky | 04. 02. 2007 | Přečtení: 1623 | Komentáře (0) ]

Sjíždění Jihlavky

AHOJ! A je tu tradiční podzimní sjíždění řeky Jihlavy (18. 9. 2004) od Mohelna do Ivančic. Sešli jsme se, na mě, poměrně brzy ráno, asi něco kolem půl osmé. Jelikož už je ráno zima a já měla kratší gatě a sandále bez ponožek, pravda, někteří lidé na mě koukali jak na marťana. Chvíli jsem čekala na Žerotínově náměstí, jestli dojde někdo z dětí. Bohužel nikdo nedorazil, lenoši líní!!! Nakonec jsme z šestého oddílu jeli jen já, Zdenda a Zdeněk.

[ Vydal(a) Zdenda | Starší zápisky | 04. 02. 2007 | Přečtení: 2858 | Komentáře (1) ]

Špačková liga

V sobotu 11.9. se konal 29. ročník Špačkové ligy, tedy hry zvané Špaček. Ráno jsme se sešli na vlakovém nádraží. Když jsem dorazila na vlakáč já a viděla, že tam stojí pouze Dana a Pampuch, nechtělo se mi tomu věřit, mělo tam být nejméně 7 dětí. Pak to bylo lepší. Dorazila ještě Marťa, Evička D., Hanča, Jirka a Zdenda. Tedy více vedoucích než dětí. Nakonec jsme přece jen nasedli do vlaku směr Studenec.

[ Vydal(a) Zdenda | Starší zápisky | 04. 02. 2007 | Přečtení: 1938 | Komentáře (0) ]

Putovní tábor Ohře 2004

Letošní tábor jsme zahájili těsně po úsvitu na třebíčském nádraží. Do poslední chvíle zůstávali všichni v očekávání, jestli Karel S. dorazí. Několik minut před odjezdem se však nečekaně objevil.

[ Vydal(a) Zdenda | Starší zápisky | 04. 02. 2007 | Přečtení: 2531 | Komentáře (0) ]

Výprava do Brna

Na nádraží byl sraz v 8.15 hodin (24. 4. 2004). Do Brna jsme přijeli v 9.45 hodin. Byl tam Bílej Tesák, Jakub, Scott, Dana, Jirka a Petr - samozřejmě, že jsem tam byl i já Karel.

[ Vydal(a) Zdenda | Starší zápisky | 04. 02. 2007 | Přečtení: 1701 | Komentáře (0) ]

Uzlovací liga 2004

Uzlovací liga (28.2.) se konala u nás v klubovně dole. Kdo chtěl, tak mohl si uzle natrénovat nahoře v klubovně. Když bylo všechno připraveno, tak jsme se přesunuli do spodní části klubovny, kde byly nachystány stoly a provazy.

Skřipina 2003

Jako tradičně jsme šli pěšky. Jakmile jsme došli na Skřipinu, tak se většina dětí přitiskla k topení. Za chvíli nám vedoucí uvařili polévku se zeleninou. Polívka nebyla špatná. Zahřáli jsme se, napili, najedli jsme se a šli jsme cvičit na naše scénky.

[ Vydal(a) Zdenda | Starší zápisky | 04. 02. 2007 | Přečtení: 2054 | Komentáře (7) ]

Tábor Dunajec 1998

Po odjezdu z Žerotínova náměstí jsme měli namířeno do Polska na louku blízko Černého Dunajce. Asi tak v jedenáct hodin jsme byli u polských hranic, kde jsme chvíli čekali.

[ Vydal(a) Zdenda | Starší zápisky | 04. 02. 2007 | Přečtení: 2690 | Komentáře (0) ]

Tábor Berounka 1997

A konečně nadešel ten velký den - začátek osmého tábora 6. oddílu VS. Po šestnácté hodině se sešel celý oddíl na třebíčském nádraží. Bylo pět minut před pátou. Skauti, skautky, světlušky a vlčata nastupují do rychlíku. "JUNÁK" směr Brno - Třebíč- Jihlava - Č. Budějovice - Plzeň. Kola lokomotivy se začala rozjíždět. Ještě poslední zamávání rodičům ..... Někteří jsou rádi, že je od nich zase na čtrnáct dní pokoj, jiní se těší až je za čtrnáct dní opět uvidí a jiní přemýšlí nad tím, zda to bez nich těch čtrnáct dní vůbec vydrží.

[ Vydal(a) Zdenda | Starší zápisky | 03. 02. 2007 | Přečtení: 3238 | Komentáře (0) ]

21. Špačková liga

Letos se na špačkovou ligu (14. - 15.9. 1996) dostavilo jenom 14 lidí z našeho oddílu, ale hrálo jich pouze 13, protože Evička D. se hry nezúčastnila.

[ Vydal(a) Tuleň | Starší zápisky | 03. 02. 2007 | Přečtení: 1898 | Komentáře (0) ]

Anketa
Vtipy

Nezobrazuje se ti vtip? Musíš se zaregistrovat, nebo přihlásit ;)

Přihlášení
Vyhledávání

Čerstvé zprávy přímo do čtečky, nabízíme RSS a ATOM.

Tyto stránky vytvořil Zdenda (pomocí CMS phprs), o obsah se stará Tuleň.

Optimalizace Pagerankcz, www.e-skaut.cz, google sitemap, sousedi